Witam na moim blogu!

#life#style#fashion#clothes#beauty#just#me ;))

Ulubieńcy

Hej wszystkim :D Dzisiaj przygotowałam dla Was ulubieńców!
Są to ulubieńcy lipca, jak i tej części wakacji, która jest już za nami
Nie przedłużając, zacznę od kosmetyków: 
#KOSMETYI
1.Coś lekkiego na wakajce tzn baby lips-ciemny róż z serii Electro
2.Lakiery do paznokci Eveline :) ( m.in jasny fiolet, złoty, srebrny)
3.Popularne serduszko Too Faced- róż,bronzer i rozświetlacz #BUTY
W te wakacje mam wam do polecenia tylko jedną parę butów, są to Adidas Superstar (kolor biało-czarny) :)
#ROZRYWKA
1.Filmem lipca jest "The Duff"
2. Muzyka- w tym miesiącu znalazło się najwięcej utworów Ariany Grande ;)
#JEDZENIE
Tym razem będą to tylko napoje:
1.Prosty napój: woda z cytryną :P
2.Arizona (szczególnie wersja zielona herbata)
#UBRANIE
W tej kategorii sprawdziło mi się wiele rzeczy,ale szczególnie chcę wam polecić Crop topy (które już pokazywałam Wam na stronce) oraz t-shirt Emoji :D
Więc to już wszystko na dziś,mam nadzieję że post Wam się spodoba, a następnych ulubieńców planuję zrobić we wrześniu :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Moda Dla Nastolatek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka